יום רביעי

מאות חיילים במגדל העמק הוסיפו 'חיים' למלך






בפעם השישית השנה, התאספו בהרגשה מרוממת 250 חיילי וחיילות צבאות השם ממגדל העמק והסביבה, לכנס צבאות השם ענק, לרגל 'חיים' שנה לנשיאות הרבי שליט"א. תוכנית הכנס הייתה גדושה בשלל תוכניות וחוויות חסידיות מרתקות ומהנות. הכנס נערך על ידי תנועת הנוער והילדים 'צבאות השם' מגדל העמק. לדיווח מלא וגלריית תמונות. הצלם לוי פרידמן מגיש גלריית תמונות.



בפעם השישית השנה, התאספו בהרגשה מרוממת 250 חיילי וחיילות צבאות השם ממגדל העמק והסביבה, לכנס צבאות השם ענק, לרגל 'חיים' שנה לנשיאות הרבי שליט"א. תוכנית הכנס הייתה גדושה בשלל תוכניות וחוויות חסידיות מרתקות ומהנות.

הכנס נפתח בסיור מיוחד ב'טנק המבצעים'. החיילים שמעו הסבר מרתק על משמעות וחשיבות ה'טנק' וביקשו את התגלות הרבי מלך המשיח.

לאחר מכן, נכנסו לאולם האירועים המפואר, לאמירת 12 הפסוקים ומאמרי חז"ל. לפני הכרזת הקודש 'יחי אדוננו', הסביר הגנרל את משמעות ההכרזה, בפרט בעומדנו ב'חיים' (68) שנה לנשיאותו של הרבי ובקשר עם י'- י"א שבט, 'ראש השנה להתקשרות'. החיילים והחיילות נעמדו ברצינות והכריזו ב'קאך' ו'שטורעם' אדיר את ההכרזה, שודאי בקעה רקיעים ותביא גאולה.

בעניין רב צפו החיילים ב'מראות קודש' מיוחדים מהרבי, בקשר לחיילי צבאות השם ואת מראות ה'סאטעלייאט' של י' שבט תשנ"ג ועידודיו העזים של הרבי שליט"א לשירת\הכרזת החסידים 'יחי'. מרגש היה לראות את החיילים מניחים ידיים אחד על השני ומנגנים עם הרבי..

בסיום הוידאו, נפנו החיילים בקבוצות לחדר 'קבלת המלכות'. בחדר הסביר אחד המפקדים, את חשיבות ועניינה של קבלת מלכותו של הרבי עלינו וכיצד זה צריך לשנות את התנהגותנו בכל המעת-לעת. דמעות עמדו בעיני החיילים, עת הכריזו ברצינות ובכוונה את הכרזת 'יחי' וחתמו, לאחר נטילת ידיים, על טופס 'קבלת המלכות' משותף.

המנחה הסביר את מעלת וחשיבות חמשה עשר בשבט – 'ראש השנה לאילן' והוראתו העדכנית בעבודת ה' של חיילי צבאות השם. על המסכים נראה וידאו סיקור מ'שבת צבאות השם' הארצית וכמובן את המנון השבת.

רגע השיא הגיע. נחשפה התוכנית המליאה של מבצע החורף החדש של חיילי צבאות השם מגדל העמק ה'תשע"ח – מבצע 'חדור בד"מ' [=ב'דבר מלכות']. במבצע שמיועד לחיילי 'הנבחרת', ילמדו החיילים את שיחות ה'דבר מלכות' מעובדות ללימוד משותף עם ההורים, יבצעו משימות בהקשר להוראות הרבי מלך המשיח בשיחות, יענו תשובות בחידון קצר על השיחות ויעלו בדרגות.

בהפתעה, נשמעה הקלטה מקצועית של סיסמת המבצע החדשה. להט בלתי נתפס עלה באוויר והחיילים הצטרפו לסיסמא..
לאחר הקרנת סרט מיוחד ומושקע, בקשר להוראתו של הרבי 'קער א וועלט', נערכה הגרלת פרסים ענקית ומיוחדת, לסיום, חולק ממתק למשתתפים.

כן! גם אני חדור ב'דבר מלכות'!

יישר כח מיוחד לכל העוזרים והתורמים בגופם וממונם להצלחת הכנס.
תודה מיוחדת ל'ניידות חב"ד' בראשות הרב דוד נחשון.

כנס ה'ראלי' נערך על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' בארצנו הקדושה סניף מגדל העמק. 
מנהל הסניף – הרה"ח הרב משה זלמנוב, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח למגדל העמק ומנהל 'מכון כשרות בהידור'. רכז פעילות – הרב אסי הראל, משפיע בקהילה. רכזי ומפקדי צבאות השם – אברכים ותמימים מקהילת חב"ד מגדל העמק ומישיבות חב"ד בסביבה.

פעילות הסניף מוקדשת לעילוי נשמת הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב.
הגה"ח הרב זלמן טוביה ע"ה אבלסקי, שליח הרבי שליט"א ורבה הראשי של מדינת מולדובה.





































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות